Nie chowaj pracy – pokaż ją światu!🤓
REGULAMIN KONKURSU CONTACT CENTER ACADEMY AWARDS, EDYCJA 2025
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Konkurs Contact Center Academy Awards, edycja 2025 (dalej: Konkurs) ma na celu ocenę i wybór najlepszych prac dyplomowych (licencjackich, magisterskich, doktorskich) dotyczących zarządzania zasobami i procesami zdalnej komunikacji z klientami (dalej: contact center lub CC).
Konkurs jest prowadzony na zasadach określonych w niniejszym regulaminie (dalej: Regulamin), który jest dostępny na stronie internetowej Konkursu pod adresem www.ccaa.smb.pl (dalej: Strona internetowa).
Organizatorem Konkursu jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB z siedzibą w Warszawie przy ul. Stefana Batorego 18/108, 02-591 Warszawa, wpisane do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000222550, NIP 5251011995, REGON 011263596 (dalej: Organizator).
Konkurs jest organizowany na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Konkurs jest finansowany ze środków własnych Organizatora, a także środków pozyskanych od sponsorów i partnerów Organizatora.
§ 2. CELE KONKURSU
Celem Konkursu jest stworzenie przestrzeni do wymiany doświadczeń, poglądów i nawiązanie współpracy między biznesem a środowiskiem akademickim w zakresie zagadnień związanych z zarządzaniem procesami zdalnej komunikacji z klientami.
Konkurs jest organizowany w szczególności w celu:
promowania badań naukowych w obszarze CC,
generowania innowacyjnych pomysłów i rozwiązań,
promowania konkretnych narzędzi i technologii w obszarze CC,
wsparcia rozwoju młodych talentów,
wsparcia rozwoju branży CC,
poprawy jakości obsługi klienta na rynku,
rozwoju wiedzy na temat CC w świadomości społecznej,
zwrócenia uwagi na specyficzne problemy branży CC.
§ 3. UCZESTNICY KONKURSU
Uczestnikami Konkursu mogą być studenci i absolwenci studiów licencjackich, magisterskich i doktoranckich (w tym osoby piszące doktoraty z „wolnej stopy”), którzy w swoich pracach dyplomowych poruszają tematykę zarządzania zasobami i procesami zdalnej komunikacji z klientami (dalej: Uczestnicy lub Uczestnik).
Przystąpienie do Konkursu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu przez Uczestnika.
§ 4. JURY KONKURSU
Organizator powoła Jury składające się z osób reprezentujących środowisko top menedżerów contact center.
Skład Jury zostanie ogłoszony do dnia 1 maja 2025 roku na Stronie internetowej.
Do zadań Jury należy ocena zgłoszonych prac dyplomowych zgodnie z ustalonymi zasadami i kryteriami oraz wyłonienie laureatów Konkursu.
§ 5. ZASADY PRZYJMOWANIA ZGŁOSZEŃ DO KONKURSU
Zgłoszenia do Konkursu należy dokonać poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego na Stronie internetowej w zakładce “Zgłoś pracę” (dalej: Formularz), w tym dołączenie zgłaszanej pracy dyplomowej w formie elektronicznej, w formacie PDF.
Zgłoszenie przekazane przez Formularz powinno zawierać:
dane osobowe Uczestnika (imię, nazwisko, nr telefonu, adres e-mail),
informacje o uczelni, wydziale, kierunku studiów,
rodzaj pracy (licencjacka, magisterska, doktorska),
tytuł pracy dyplomowej,
rok obrony,
imię i nazwisko promotora,
abstrakt pracy (streszczenie, limit 2 000 znaków, czcionka Times New Roman, interlinia 1,5),
oświadczenie o posiadaniu praw autorskich.
Termin przyjmowania zgłoszeń rozpoczyna się w dniu 1 maja 2025 roku, a kończy w dniu 25 maja 2025 roku.
Zgłoszenia niekompletne lub przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
§ 6. PRZEBIEG KONKURSU, KRYTERIA OCENY PRAC, ZASADY WYBORU ZWYCIĘZCÓW
Do oceny przez Jury w Konkursie dopuszczone zostaną zgłoszone prace, które spełniać będą łącznie następujące kryteria formalne:
w swojej treści odnoszą się wprost do zarządzania zasobami i/lub procesami CC lub te zagadnienia stanowią istotny, zauważalny element treści pracy,
zostały napisane w języku polskim lub angielskim,
zostały obronione w okresie od 1 stycznia 2021 roku do 25 maja 2025 roku.
Jury oceni prace zgłoszone do konkursu w oparciu o następujące obszary i kryteria:
Obszar naukowy:
Wysokie standardy metodologii badań.
Innowacyjność przeprowadzonych badań.
Krytyczna dyskusja i prezentacja wyników.
Aplikacje praktyczne adekwatne do potrzeb branży i prawidłowo uzasadnione.
Obszar praktyczny:
Możliwość wykorzystania przedstawionych wyników w praktyce.
Potencjał rozwiązania realnych problemów branży CC.
Potencjalny wpływ na efektywność i wartość dla biznesu.
Klarowne przedstawienie uzyskanych wyników.
Osadzenie efektywności w kontekście zrównoważonego rozwoju.
Każdy członek Jury dokona oceny prac indywidualnie w terminie między 26 maja 2025 roku a 5 czerwca 2025 roku, a następnie podczas wspólnej dyskusji i obrad Jury wyłoni laureatów.
Jury wyłoni zwycięzców Konkursu wg swojego swobodnego uznania, w oparciu o wskazane kryteria oceny i ewentualne spotkania z wybranymi uczestnikami.
Jury może wskazać jednego lub wielu zwycięzców Konkursu wskazując każdorazowo w uzasadnieniu argumenty za nagrodzeniem zgłoszonej pracy. Jury może również przyznać wyróżnienia w Konkursie. Jury ma prawo do nie wskazania żadnego zwycięzcy, w przypadku, gdy zgłoszone prace nie będą spełniały kryteriów wskazanych w Konkursie.
§ 7. NAGRODY ORAZ OGŁOSZENIE WYNIKÓW
Ogłoszenie wyników Konkursu oraz wręczenie nagród nastąpi podczas uroczystej gali konkursu Polish Contact Center Awards. Data i miejsce organizowania gali zostaną podane przez Organizatora za pośrednictwem Strony internetowej nie później niż do 1 maja 2025 roku.
Zwycięzcy Konkursu otrzymają tytuł “Zwyciężczyni/Zwycięzca Contact Center Academy Awards w edycji 2025”. Wyróżnieni w Konkursie otrzymają tytuł “Wyróżniona/Wyróżniony w konkursie Contact Center Academy Awards w edycji 2025”. Wraz z tytułem laureaci Konkursu otrzymają prawo posługiwania się tytułem na wszystkich polach eksploatacji. Tytułem z oznaczeniem edycji Konkursu laureaci będą mieli prawo posługiwać się przez czas nieokreślony.
Organizator gwarantuje udział w gali każdemu Uczestnikowi, którego praca zostanie nagrodzona lub wyróżniona przez Jury.
Lista laureatów zostanie opublikowana na Stronie internetowej.
Organizator zastrzega sobie prawo opublikowania wyników Konkursu w środkach masowego przekazu, a w szczególności w prasie, radiu, telewizji oraz w sieci Internet, w tym również do publikowania imion i nazwisk laureatów Konkursu.
§ 8. PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
Uczestnik oświadcza, że zgłoszona praca dyplomowa jest jego autorstwa i nie narusza praw autorskich osób trzecich
Zgłaszając pracę do Konkursu, Uczestnik udziela Organizatorowi nieodpłatnej i niewyłącznej licencji na publikację abstraktu pracy oraz informacji o laureacie (imię, nazwisko, uczelnia, tytuł pracy) w materiałach informacyjnych i promocyjnych Konkursu oraz projektu Polish Contact Center Awards, na wszystkich polach eksploatacji.
W przypadku zainteresowania publikacją całej pracy dyplomowej, Organizator podejmie indywidualne ustalenia z autorem.
§ 9. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe zebrane w związku z przeprowadzaniem Konkursu są przetwarzane na podstawie przepisów powszechnie obowiązującego prawa z zakresu ochrony danych osobowych, tzn. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Administratorem danych osobowych uzyskanych w związku z Konkursem jest Organizator.
Dane osobowe zbierane są w celu przeprowadzenia Konkursu, oceny prac, wyłonienia laureatów, wręczenia nagród oraz promocji Konkursu i jego wyników, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w Konkursie.
Każdy Uczestnik ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
§ 10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu, informując o tym Uczestników na Stronie internetowej. Zmiany nie mogą jednak naruszać praw nabytych wcześniej przez Uczestników.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie decyzje podejmuje Organizator.
Wszelkie spory wynikłe z niniejszego Regulaminu będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny właściwy dla siedziby Organizatora.
Uprawnienia wynikające z uczestnictwa w Konkursie nie mogą być przeniesione na osobę trzecią.
Organizator oświadcza, że prace i materiały przekazane w ramach zgłoszeń zostaną wykorzystane wyłącznie do celów związanych z Konkursem.